Čo je dekarbonizácia
Trápi tvoje auto zvýšená spotreba, slabý výkon alebo dymenie? Tieto príznaky často spôsobuje karbónové usadeniny v motore. V Cisteniemotorov.sk ponúkame účinné riešenie – dekarbonizáciu motora, ktorá obnoví výkon, zníži spotrebu paliva a predĺži životnosť motora.
Počas bežnej prevádzky sa v motore, sacom trakte, turbe, EGR ventile a DPF filtri usádzajú karbónové nečistoty. Tieto usadeniny:
- znižujú prietok vzduchu a účinnosť spaľovania
- zvyšujú spotrebu paliva
- spôsobujú trhanie, dymenie a kolísanie výkonu
- skracujú životnosť komponentov
Vhodné pre všetky typy motorov:
- Benzínové aj dieselové motory
- Atmosférické aj prepĺňané (turbo)
- Osobné autá, dodávky, SUV, úžitkové vozidlá
Výhody dekarbonizácie motora:
- Obnovenie výkonu motora
- Zníženie spotreby paliva
- Plynulejší chod motora
- Menej dymenia a vibrácií
- Predĺženie životnosti EGR, DPF a turba
- Zníženie emisných hodnôt (príprava na EK)
Prečo si vybrať ČistenieMotorov.sk?
- Dlhoročné skúsenosti s čistením motorov
- Moderná technológia bez demontáže
- Rýchly a bezpečný proces
- Individuálny prístup ku každému vozidlu
- Možnosť kombinácie s chiptuningom a úpravou DSG (v spolupráci s EvoTuning
Dekarbonizácia motora automobilu vodíkom je proces, ktorý trvá iba 60 minút.
Náša technológia motor dekarbonizuje a mení vodu zo stroja na HHO, ktorý sa vstrekuje do celého vstupného sacieho systému spaľovacej komory kde horí spolu s palivom. Usadeniny sú následne vypustené výfukovým systémom s minimálnym podielom pevných častíc.
Dekarbonizácia navracia späť kompresné tlaky, dvíha výkon motora, vyčistí celý motor vrátane výfukového systému, EGR ventilu, katalizátora a filtra pevných častíc DPF.
Tento proces Vám pomôže znížíť Vaše náklady na palivo, drahé náhradné diely, ako sú EGR ventil, Turbo, katalizator, DPF filter...
Dekarbonizácia sa aktívne využíva v mnohých krajinách ako napr. Francúzsko, Anglicko, USA, Mexiko, Švajčiarsko… na motoroch s objemom od 250 do 75 000 cm3 rôznych dopravných prostriedkov od motocyklov, osobných a nákladných automobilov až po poľnohospodárske stroje, lode atď.
V každom litri paliva, ktorý sa používa v našom vozidle, sa na generovanie
výkonu motora používa iba 25%, zvyšných 75% sa premrhá a vytvára väčšinou
teplo, tuhé zvyšky (uhlík) a plyny ako CO, NOx, opacity… (vysoko znečisťujúce látky)